مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-19سياسي

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: امسال 41 برنامه محوری با 300 زیربرنامه در هفته دفاع مقدس در کرمان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود مهدوی فرد در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک  هفته دفاع مقدس با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری ما مقتدریم ، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس را می توان بلندترین قله و ارزشمندترین فراز از افتخارات مردم سرزمین بر شمرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: این سالگرد همزمان با  و جهاد کشاورزی تقدیر به عمل می آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: 113گلزار شهید گمنام در سطح استان داریم که 296 شهید گمنام در این گلزارها آرمیده اند.

اجرای 36عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط ارتش سرتیپ دوم ستاد عبدالرحمان ساسانیان فرد معاون قرارگاه جنوب شرق ارتش در ادامه این نشست خبری ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: در طول 42 سالی که از انقلاب می گذرد؛ روزبه روز با تلاش و همت تمامی اقشار در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و به ویژه در حوزه نظامی به موفقیت های زیادی دست یافته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان