مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-19سياسي

اندیشکده فضای مجازی ظرفیتی برای راه اندازی موج فکری و مذهبی است


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت:ظرفیت عظیم انسانی هیأت علمی در مجموعه های دفترتبلیغات اسلامی داریم که با استفاده ازفضای مجازی باید از آن بهره برد وموج فکری، - علمی و مذهبی به راه انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست مشترک با حجت الاسلام شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به راه اندازی اندیشکده فضای مجازی گفت: خداوند را شاکریم که امروز این اندیشکده در حال آغاز به کار و فعالیت است و امیدواریم باعث هم افزایی و مایه خیر و برکت باشد.

از اهتمام حجت السلام شیخ الاسلامی سپاسگزارم و پیشنهاد می کنم ریاست اندیشکده فضای مجازی را برعهده بگیرند و انتخاب دبیر را خود ریاست انجام بدهد.

وی با اشاره به اندیشکده اربعین خاطرنشان کرد: این بحث باید بصورت جدی پیگیری شود و این دومین اندیشکده ای است که در پژوهشگاه فعال می کنیم، اندیشکده اربعین دو سال قبل فعال شد که جزو اندیشکده های موفق است، البته بدون اینکه باری بر روی دوش دفتر تبلیغات اسلامی بگذارد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه ظرفیت عظیم انسانی هیأت علمی در مجموعه های دفتر تبلیغات اسلامی داریم، تصریح کرد: امسال در این اوضاع و احوال اربعین 18 نشست با ستاد ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده فضای مجازی ظرفیتی برای راه اندازی موج فکری و مذهبی است

اندیشکده فضای مجازی ظرفیتی برای راه اندازی موج فکری و مذهبی است