مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-19سياسي

نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری در رفسنجان رونمایی شد


با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و سرپرست شهرداری از نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری شهر رفسنجان رونمایی شد.

- ایسنا/کرمان با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و سرپرست شهرداری از نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری شهر رفسنجان رونمایی شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان امروز 28 شهریورماه در این مراسم با بیان اینکه یکی از مواردی که سال هاست به عنوان فرصتی برای توسعه شهرهای مختلف مطرح می شود حوزه گردشگری است، اظهار کرد: یکی از بخش هایی که به ویژه طی چندسال گذشته مورد توجه قرار گرفته، حوزه حمل ونقل در گردشگری است به طوری که طی این سال ها در برخی از شهرهای توریستی جهان شاهد استفاده از گونه های متفاوت حمل ونقل برای جذب گردشگران بوده ایم.

محمدرضا سلمانی افزود: در همین راستا نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری شهر رفسنجان امروز با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری رونمایی شده است.

وی تصریح کرد: این اتوبوس قابلیت جابه جایی 50 گردشگر را دارد و در دو طبقه طراحی شده است که طبقه ی بالای آن به صورت روباز است.

سلمانی اضافه کرد: این اتوبوس از اتوبوس های سازمان حمل و نقل است که با صرف هزینه ی 900میلیون تومانی، بهسازی و به صورت دو طبقه جهت گردشگری طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری در رفسنجان رونمایی شد

نخستین اتوبوس دو طبقه ی گردشگری در رفسنجان رونمایی شد