مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-19سياسي

زمین هیچ هتلی در مشهد فرونشست نکرده است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با تکذیب خبر فرونشست زمین یک هتل در مشهد گفت: زمین هیچ هتل یا واحد اقامتی تحت نظارت این اداره کل فرونشست نداشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با تکذیب خبر فرونشست زمین یک هتل در مشهد گفت: زمین هیچ هتل یا واحد اقامتی تحت نظارت این اداره کل فرونشست نداشته است.

یوسف بیدخوری اظهار کرد: طبق اخبار ساختمانی در خیابان امام رضا(ع) 10 مشهد دچار حادثه شده که این ساختمان هیچگونه مجوزی برای فعالیت به عنوان واحد اقامتی از این اداره کل را نداشته است.

وی یادآور شد: این واحد به صورت غیرمجاز در حال بهره برداری بود که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان پلمپ این واحد را از اداره اماکن عمومی استان درخواست کرده بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، بیدخوری با اشاره به فعالیت بیش از 2300 واحد تاسیسات گردشگری در استان تاکید کرد: با توجه به تاثیرگذاری رسانه ها بر افکار عمومی درخواست می شود که رسانه ها در استفاده صحیح برای تشخیص واحدهای اقامتی مجاز از غیرمجاز دقت لازم را داشته باشند چراکه ارائه اطلاعات اشتباه موجب آسیب به واحدهای اقامتی مجاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین هیچ هتلی در مشهد فرونشست نکرده است

زمین هیچ هتلی در مشهد فرونشست نکرده است