مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19اجتماعي

آمادگی ناوگان اتوبوس رانی در صورت بازگشایی مدارس


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آمادگی ناوگان موجود اتوبوسرانی در صورت بازگشایی مدارس خبر داد.

- ایمان غنی زاده در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با اعلام این خبر گفت: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و متعاقب آن افزایش سفرهای درون شهری، اتوبوسرانی تبریز با بسیج تمامی امکانات موجود با بیش ترین تعداد ناوگان به امر جابجایی شهروندان محترم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان عزیز خواهد پرداخت.

وی افزود: همه کارکنان معاونت بهره برداری در حالت آماده باش خواهند بود و پایانه ها و طول مسیرها توسط مرکز کنترل هوشمند، گشت های انتظامی و مسئولان امور حرکت مدیریت و کنترل خواهد شد تا در مسیرهایی که دچار کمبود هستیم در مواقع پیک مسافر از اتوبوس های واحد گشت جهت برطرف شدن مشکل بهره ببریم.

وی ادامه داد: همچنین اتوبوس های بخش خصوصی نیز از لحاظ نظافت ظاهری و داخلی مورد بازدید قرار گرفته و با هماهنگی معاونت فنی نسبت به نظافت اتوبوس های بخش خصوصی اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بیان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب در صورت بازگشایی مدارس، همه پرسنل این شرکت بدون مرخصی در سر کار حاضر خواهند شد و حوزه فنی شرکت واحد نیز در حالت آماده باش بوده و همه اتوبوس ها همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان اتوبوس رانی در صورت بازگشایی مدارس

آمادگی ناوگان اتوبوس رانی در صورت بازگشایی مدارس