مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-19سياسي

پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان حفظ قرآن برگزار شد


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان «طرح ملی تحفیظ قرآن کریم» در مشهد مقدس خبر داد.

- مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان طرح ملی تحفیظ قرآن کریم در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوره آموزش حضوری برای مربیان طرح تحفیظ قرآن کریم برگزار نشد، عنوان کرد: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته موفق شدیم پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان طرح ملی تحفیظ قرآن کریم را به پایان برسانیم که با استقبال خوبی هم همراه بود.

وی افزود: در این دوره چهار روزه که از 20 تا 24 شهریور ماه امسال برگزار شد، 120 نفر از مربیان ما مورد آموزش قرار گرفتند و در هر جلسه که از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر ادامه داشت، روش های انگیزه سازی حفظ قرآن، تدریس و شیوه های آن، برنامه دهی و روش های بیان مفاهیم قرآن به مربیان طرح تحفیظ آموزش داده شد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: دوره های آموزش ما در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار شد و در قالب آن حافظان 10 جز به بالا تحت آموزش های مقدماتی و حافظان 20 جز به بالا تحت آموزش های تکمیلی قرار گرفتند.

حجت الاسلام میریان خاطرنشان کرد: تدریس این دوره را حجت الاسلام سید مهدی هاشمی از مربیان باتجربه و برجسته حوزه و دانشگاه و مدیرعامل مؤسسه نورالثق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان حفظ قرآن برگزار شد

پنجمین و ششمین دوره آموزش مربیان حفظ قرآن برگزار شد