مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19اجتماعي

700 خادم در قالب 40 موکب از استان قزوین به اربعین اعزام می شوند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: از استان قزوین 700 خادم در قالب 40 موکب دارای پروانه به سفر اربعین اعزام می شوند، لازم است موکب داران و خادمین دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند و 72 ساعت پیش از پرواز تست پی سی آر دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز در محل با محدودیت زیادی روبه رو شد و توفیق زیارت با تعداد بسیار اندکی همراه شد و جمعا 60 هزار نفر مجوز سفر را دریافت کردند.

وی ادامه داد: برای موکب های استان سهمیه ای در نظر گرفته شد و به ستاد عتبات عالیات اختصاص پیدا کرد، اما مرز زمینی بسته است و همان موکب ها نیز باید به صورت هوایی بروند و بسیاری از موکب ها امکان انتقال تجهیزات خود را ندارند و قرار شد این موکب ها برای خدمت و کمک به دیگر موکب ها اعزام شوند.

این مسؤول عنوان کرد: از استان قزوین حدود نیمی از مواکب ثبت شده یعنی 40 موکب برای خدمات رسانی به زائرین آماده اعزام شدند و قریب به 700 نفر سهمیه اختصاص داده شد تا مواکب، خادمان و تجهیزات خود را منتقل کنند.

وی بیان کرد: 4 قرارگاه کربلا، نجف، طریق و مسیب، قرارگاه های استان قزوین هستند که در مکان های مشخص مستقر شده و خدماتی ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 خادم در قالب 40 موکب از استان قزوین به اربعین اعزام می شوند

700 خادم در قالب 40 موکب از استان قزوین به اربعین اعزام می شوند