مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19پزشكي

سامانه واکسیناسیون کرونا برای متولدین 78 و قبل از آن باز است


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر در استان سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای متولیدین 78 و قبل از آن باز بوده و امکان ثبت نام برای این افراد وجود دارد.

- محمد دهقانی فیروزآبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون جوانان در استان آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.

وی از کاهش محدودیت سنی در سراسر کشور تا 5 سال دیگر برای واکسیناسیون خبر داد و افزود: در حال حاضر در استان سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای متولیدین 78 و قبل از آن باز بوده و امکان ثبت نام برای این افراد وجود دارد.

تزریق 429 هزار و 981 دُز واکسن در خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر ثبت نام افراد مشمول برای تزریق واکسن، گفت: از تمامی افراد واجد شرایط درخواست می شود حتما برای تزریق واکسن به سامانه salamat.

gov.

ir مراجعه کرده و ثبت نام نمایند تا معطل نشده و کارها با نظم انجام گیرد.

دهقانی از واکسیناسیون 272 هزار و 673 نفر دُز اول و 157 هزار و 308 نفر دُز دوم در استان تاکنون خبر داد و گفت: مجموع واکسن های تزریق شده در استان تاکنون در استان به 429 هزار و 981 دُز رسیده است.

وی به بیماران کرونایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: از 26 تا 27 شهریورماه امسال 105 بیمار جدید مبتلا به کرونا تشخیص داده شده اند که از این تعداد 20 بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه واکسیناسیون کرونا برای متولدین 78 و قبل از آن باز است

سامانه واکسیناسیون کرونا برای متولدین 78 و قبل از آن باز است