مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19اقتصادي

تعطیلی بیش از 25 درصد کارگاه های کفش هیدج با شیوع کرونا


مدیرعامل تعاونی تلاشگران شهر هیدج گفت: با شیوع کرونا بیش از 25 درصد از کارگاه های کفش در شهر هیدج به علت مشکلات مختلف و نبود توان مالی تعطیل شدند.

  - ایسنا/زنجان مدیرعامل تعاونی تلاشگران شهر هیدج گفت: با شیوع کرونا بیش از 25 درصد از کارگاه های کفش در شهر هیدج به علت مشکلات مختلف و نبود توان مالی تعطیل شدند.

  علی اکبر ملک محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور به شمار می رود، اظهار کرد: در حال حاضر از 200 تولیدی فعال در سطح شهر هیدج، 180 تولیدی یعنی 80 درصد عضو تعاونی تلاشگران کفش هستند.

وی با اشاره به اینکه تعاونی تلاشگران کفش هیدج به عنوان یکی از تعاونی های موفق در سطح استان است، تصریح کرد: این تعاونی پل ارتباط تولیدکنندگان با مسئولان بوده و تا حدامکان برای حل مشکلات تولیدکنندگان تلاش می کند.

ملک محمدی با بیان اینکه تعاونی تلاشگران کفش هیدج از سال 92 تشکیل شده و رسالت این تعاونی رفع مشکلات صنعت کفش در هیدج است، تاکیدکرد: اگر مسئولان در بحث سرمایه در گردش و اعطای مجوز همراهی کنند، این صنعت در اشتغال و اقتصاد استان بسیار موثر خواهد بود.

این مسئول، با بیان اینکه علی رغم موفقیت های خوب تعاونی در سطح کشور و استان، شاهد کم لطفی برخی از مسئولان شهری در حمایت از تعاونی تلاشگران شهر هیدج هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بیش از 25 درصد کارگاه های کفش هیدج با شیوع کرونا

تعطیلی بیش از 25 درصد کارگاه های کفش هیدج با شیوع کرونا