مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-19پزشكي

واکسیناسیون 30 درصد جامعه هدف نوشهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر از واکسیناسیون 30 درصد جامعه هدف نوشهر یعنی 50 هزار نفر در دوز اول و دوم خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر از واکسیناسیون 30 درصد جامعه هدف نوشهر یعنی 50 هزار نفر در دوز اول و دوم خبر داد.

سیدرحیم سیدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 15 تا 20 بیمار با علائم تب و لرز و به صورت سرپایی به بیمارستان نوشهر مراجعه می کنند که خیلی از این افراد نیاز به بستری ندارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کووید 12 بستری در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در بخش ویژه کرونا و آی سی یو بستری هستند، افزود: این بیماران نیز خوشبختانه مشکل خاصی ندارند در حالیکه تا دو هفته قبل وضعیت بیماران حاد و تعداد آنها زیاد بود.

مدیر شبکه بهداشت نوشهر با ابراز گلایه از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان نوشهری گفت: در حال حاضر تنها 40 درصد مردم شهرستان، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند که این میزان رضایت بخش نیست و بنابراین باید منتظر عواقب این بی توجهی و عادی انگاری بود.

سیدپور تصریح کرد: بر اساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی پیک ششم کرونا از اوایل آبان ماه خواهد بود که اگر رفتارهای غیر بهداشتی ادامه یابد پیک ششم اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 30 درصد جامعه هدف نوشهر

واکسیناسیون 30 درصد جامعه هدف نوشهر