مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-19حوادث

واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان و جدا شدن اتاق از کشنده در این حادثه خبر داد.

- با اشاره به حادثه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد امروز به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید اقارب پرست حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید میثمی و پل شهید ستاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در این حادثه کشنده از اتاق بار جدا شده و پس از واژگونی اتاق بار و ریزش محموله، بخشی از مسیر مسدود و کشنده در مسیر مخالف با دیوار بتنی حاشیه بزرگراه برخورد می کند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در حادثه دوم راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده است با عقب اتاق بار برخور و راننده دچار جراحت می شود.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز حوادث مشابه با پیگیری رفع نقص کمربندی سپاهان شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: علت این دو حادثه در حادثه اول عدم توایی در کنترل به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون کشنده نسبت به ابنیه راه و حاشیه راه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان

واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان