مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-19سياسي

اجمالی/ الگوی دفاع مقدس امروز در قامت محور مقاومت ظهور پیدا کرده است


ایران از یک آوردگاهی سربلند و پیروز بیرون آمد که در یک جنگ نابرابر و با اندک امکانات قرار گرفته بود و این یک افتخار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کردستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب و شکست دشمن تلاش کردند و از جان خود گذشتد، آنها بالاتر از تصور اذهان انجام وظیفه کردند.

فرمانده سپاه کردستان اذعان کرد: شهدای ما عملی را انجام دادند که فراتر از ظرفیت کشور و انقلاب در آن ایام بود و امروز شاهد استمرار آن حرکت انقلابی عزیزان در دفاع مقدس هستیم.

به گفته سردار حسینی، دشمن آمده بود تا ایران را ساقط کند و سد راه پیشرفت های ملت و انقلاب شوند اما با فداکاری رزمندگان و ملت، رویای آنان تعبیر نشد.

وی اذعان داشت: ایران از یک آوردگاهی سربلند و پیروز بیرون آمد که در یک جنگ نابرابر و با اندک و محدودیت امکانات قرار گرفته بود و این یک افتخار، برند و الگویی برای همه کشورهای آزادی خواه جهان است که امروز در قامت محور مقاومت بروز و ظهور پیدا کرده اند.

به گفته سردار حسینی، اسلام به دلیل مقاومت جوانان آزاده، یک مکتب رهایی بخش در جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ الگوی دفاع مقدس امروز در قامت محور مقاومت ظهور پیدا کرده است

اجمالی/ الگوی دفاع مقدس امروز در قامت محور مقاومت ظهور پیدا کرده است