مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-19سياسي

دادستان زرند به تعطیلی کارخانه آریا نخ ورود کرد


دادستان عمومی و انقلاب زرند با همراهی اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند با حضور در روستای باب تنگل قدمگاه از کارخانه غیرفعال تولید نخ بازدید کرد و گفت: - ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب زرند با همراهی اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند با حضور در روستای باب تنگل قدمگاه از کارخانه غیرفعال تولید نخ بازدید کرد و گفت: موضوع تعطیلی کارخانه تولید نخ استرج را با حساسیت پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده امروز 28 شهریورماه پس از بازدید از این کارگاه اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده در این کارخانه 50 نفر نیرو مشغول به کار بوده که متاسفانه از چند سال قبل به دلایلی که در دست بررسی قرار خواهد گرفت؛ این کارخانه تعطیل شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به نظر می رسد عزمی برای بازگشایی کارخانه تولید نخ استرج وجود نداشته و در این رابطه ضمن بیکار شدن 50 کارگر، سرمایه گذاری انجام شده نیز بلااستفاده رها شده است.

بلوچ زاده بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان زرند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات رییس قوه قضاییه برای رفع موانع تولید از این کارخانه و برای بازگشت اشتغال به این روستا اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان زرند به تعطیلی کارخانه آریا نخ ورود کرد

دادستان زرند به تعطیلی کارخانه آریا نخ ورود کرد