مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19سياسي

ورود بیش از 9500 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی 96 به مدارس


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: از دانش آموختگان انتظار می رود با شور و نشاط جوانی در راه ارتقای کیفیت در مدارس همه تلاش خود را به کار گیرند.

- ایسنا/هرمزگان معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: از دانش آموختگان انتظار می رود با شور و نشاط جوانی در راه ارتقای کیفیت در مدارس همه تلاش خود را به کار گیرند.

آیین دانش آموختگی دانشجو معلمان ورودی 96 دانشگاه فرهنگیان هرمزگان به صورت محدود حضوری و مجازی در سالن همایش های پردیس شهید بهشتی هرمزگان برگزار شد.

پرویز انصاری راد در آیین دانش آموختگی دانشجومعلمان ورودی 96 دانشگاه فرهنگیان هرمزگان عنوان کرد: امسال بیش از 9500 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی 96 به مدارس وارد خواهند شد.

وی با تبریک اتمام موفقیت آمیز دوره کارشناسی پیوسته از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان سفیران تحول و نوآوری در آموزش و پرورش و مجریان توانمند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: امید است با ورود این دانشجو معلمان به مدارس با به کار گیری مهارت های معلمی زمینه ساز تحول در مدارس باشند.

همچنین در ادامه رییس دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان نیز از دانش آموختگان به عنوان حاملان ارزش های والای دانشگاه یاد کرد و افزود: دانش آموختگان بهترین سرمایه های دانشگاه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 9500 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی 96 به مدارس

ورود بیش از 9500 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان ورودی 96 به مدارس