مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-19سياسي

گرفتار کلاهبرداران کلاس گویندگی نشویم/ انرژی با فریاد صبحگاهی!


احسان همتی گوینده و مجری رادیو درباره کلاهبرداری به نام کلاس های گویندگی که این روزها تب آن در فضای مجازی بالا رفته است هشدار داد.

- به فضای برنامه های صبحگاهی اشاره و بیان کرد: برنامه های صبحگاهی به دلیل حال و هوایی که در صبح دارد بیشتر با سوژه های اجتماعی پیش می رود.

وی با اشاره به مخاطبان این برنامه های صبحگاهی عنوان کرد: مخاطبان این برنامه ها اکثراً در رفت و آمد به سر کار هستند، مخاطبانی که در تاکسی و اتوبوس رادیو گوش می دهند و البته مخاطبانی خانگی هم هستند که همیشه رادیوشان روشن است.

همتی با اشاره به سختی های برنامه های صبحگاهی عنوان کرد: این برنامه ها خیلی سخت است و اجرایش هم متفاوت است، شما باید از 5 صبح بیدار شوید تا بتوانید خود را برای برنامه مهیا کنید.

همکارانم احساس می کنند بیشتر داد بزنند انرژی بیشتر دارند وی با اشاره به برخی مجریان برنامه های صبحگاهی که صرفاً با صدای بالا می خواهند انرژی برنامه را نگه دارند گفت: برخی مولفه ها در اجرا کلیشه شده است و بعضی همکاران من احساس می کنند که هر چه داد بزنند انرژی بیشتری به مخاطب می دهند و بهتر است درحالیکه این رویکرد غلط است.

این مجری رادیو با اشاره به انرژیک بودن در برنامه های صبحگاهی اظهار کرد: این انرژیک بودن باید در لحن مجری وجود داشته باشد، گاهی یک لبخند ساده که در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار کلاهبرداران کلاس گویندگی نشویم/ انرژی با فریاد صبحگاهی!

گرفتار کلاهبرداران کلاس گویندگی نشویم/ انرژی با فریاد صبحگاهی!