مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-19حوادث

توقیف 6 شناور حامل قاچاق در خلیج فارس/ محموله 30 میلیاردی لوازم آرایشی به مقصد نرسید


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف 6 شناور حامل قاچاق در خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یداله شرفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از کشف بیش از 300 میلیارد ریال در آبهای استان بوشهر در هفته گذشته خبر داد و با اشاره به اینکه استیفای حقوق دولت و حقوق مرزنشینان، تأمین نظم و امنیت مرزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر از الویت های مرزبانی است، اظهار داشت: دریابانان در مرزهای استان با تلاش شبانه روزی خود موفق به شناسایی و توقیف شناوران در امر قاچاق کالا به کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: طی هفته گذشته، 33 هزار و 300 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 22 هزار عدد لوازم جانبی موبایل، 62 دستگاه لپ تاپ، 12 هزار ثوب پوشاک، 41 دستگاه دوربین مداربسته و صدها قلم کالای قاچاق کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه، تصریح کرد: توقیف 6 فروند شناور متخلف، از دیگر اقدامات دریابانان استان بوشهر طی هفته گذشته بوده است.

سرهنگ شرفی افزود: یک فروند قایق با موتور 350 اسب بخار متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر همراه با یک قبضه رها شده توسط نیروهای گشتی دریابانی استان کشف و ضبط شد.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به ارزش 333 میلیارد و 170 میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 6 شناور حامل قاچاق در خلیج فارس/ محموله 30 میلیاردی لوازم آرایشی به مقصد نرسید

توقیف 6 شناور حامل قاچاق در خلیج فارس/ محموله 30 میلیاردی لوازم آرایشی به مقصد نرسید