مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19سياسي

معلول باید بتواند در هر جایی از شهر که اراده کرد حضور یابد!


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به لزوم تکمیل طرح مناسب سازی در شهرهای مختلف استان معتقد است که افراد معلول باید بتوانند در هر جایی از شهر که اراده کنند، - معلول باید بتواند در هر جایی از شهر که اراده کرد حضور یابد! ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به لزوم تکمیل طرح مناسب سازی در شهرهای مختلف استان معتقد است که افراد معلول باید بتوانند در هر جایی از شهر که اراده کنند، حضور پیدا کنند.

علیرضا ایزدپور در نشست مناسب سازی این استان اظهار کرد: مناسب سازی برای حضور معلولین در جامعه یکی از مطالب بسیار مهم و دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در سال 83 تصویب و سپس در سال 90 مورد بازبینی قرار گرفت افزود: بیش از 10 درصد از جمعیت استان سمنان بالای 60 سال هستند که این جمعیت می توانند از موارد مناسب سازی در سطح جامعه بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مناسب سازی صرفا مختص معلولین نیست و سایر افراد نیز از این مهم بهره مند خواهند شد خاطرنشان کرد: فرد معلول باید بتواند در هر جایی از شهر که اراده کرد، حضور پیدا کرده و خدمات دریافت کند.

وی با اشاره به بهبود برخی خدمات دستگاه ها به جامعه معلولان گفت: در حال حاضر چهار دستگاه اتوبوس شهری مناسب سازی شده در شهر سمنان به افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلول باید بتواند در هر جایی از شهر که اراده کرد حضور یابد!

معلول باید بتواند در هر جایی از شهر که اراده کرد حضور یابد!