مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19ورزشي

خراسان شمالی استان معین در ثبت بازیکنان فوتبال رده های پایه


رییس هیات فوتبال خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی به عنوان استان معین در ثبت بازیکنان فوتبال رده های پایه منطقه تعیین و تیم های استان های خراسان رضوی، - حسین جعفر زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در حدود 10 سال گذشته بازیکنان فوتبال رده های پایه استان برای شرکت در لیگ مناطق کشور باید در استان مازندران حضور پیدا می کردند و ثبت نام خود را برای دریافت کارت بازی را انجام می دادند که این برای بازیکنان هزینه زا بود.

وی گفت: سال گذشته نسبت به این موضوع اعتراض شد و سازمان لیگ  قول مساعد دادند که این موضوع حل شود، ولی درند روز اخیرمجددا استان معین را مازندران قراردادند که پس اعتراضی که انجام شد، خراسان شمالی به عنوان استان معین این منطقه تعیین و تیم های استان های خراسان رضوی، گلستان و سمنان نیز برای ثبت نام به بجنورد مراجعه کنند.

رییس هیات فوتبال خراسان شمالی افزود: تا امروز اگر مشکلی در بحث قراردادها بود بازیکنان باید 2 الی سه بار به استان مازندران مراجعه می کردند که با این اتفاق این مشکل رفع شد.

جعفر زاده در انتها بیان کرد: از امتیازات این کار این است که دیگر معطلی برای تیم های استان وجود ندارد و لزومی به طی مسیر طولانی تا استان های دیگر وجود ندارد و در ضمن جایگاه شهر و استان ما در این زمینه بیشتر موردتوجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی استان معین در ثبت بازیکنان فوتبال رده های پایه

خراسان شمالی استان معین در ثبت بازیکنان فوتبال رده های پایه