مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-19سياسي

گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) تشکیل شد/ رونمایی از اولین آثار همزمان با اربعین


گروه مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، گروه مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن نوجوانان محمد رسول الله (ص) به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ راه اندازی شد.

راه اندازی گروه نوجوانان در راستای اهداف سازمان قرآن و عترت سپاه تهران رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت وگو با فارس درباره راه اندازی گروه نوجوانان گفت: فعالیت در حوزه تواشیح نوجوانان از جمله برنامه ها در سازمان قرآن و عترت بسیج است.

  کار در حوزه نوجوانان و تشکیل گروه از تأکیدات فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بود وی ادامه داد: در حوزه مدیحه سرایی نوجوانان فعالیت ها بسیار کم است و توجه به فعالیت های نوجوانان از جمله تأکیدات فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بود که از جمله این تأکیدات تشکیل این گروه بود.

در حوزه تواشیح نوجوان در کشور بسیار کم کار هستیم قربانی درباره تولید آثار تواشیح با محوریت نوجوانان گفت: اغلب گروه های نوجوانان، گروه های سرود هستند و اندک گروه هایی هم که در حوزه تواشیح کار می کنند، با موسیقی اثر تولید می کنند، از این رو تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) تشکیل شد/ رونمایی از اولین آثار همزمان با اربعین

گروه نوجوانان محمد رسول الله (ص) تشکیل شد/ رونمایی از اولین آثار همزمان با اربعین