مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-19بين الملل

درخواست حماس برای مقابله با پروژه های نابودی مساله فلسطین


جنبش حماس در نخستین سالروز امضای توافقنامه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، خواستار اتخاذ استراتژی ملی فلسطینی -منطقه ای کارامد برای مقابله با پروژه های نابودی مساله فلسطین شد.

- جنبش حماس در نخستین سالروز امضای توافقنامه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، خواستار اتخاذ استراتژی ملی فلسطینی -منطقه ای کارامد برای مقابله با پروژه های نابودی مساله فلسطین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این جنبش در بیانیه ای اعلام کرد، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی با تبلیغات زیاد در نخستین سالروز امضای توافقنامه های شوم ابراهیم با رژیم های سرکش به فریب و خاموش کردن آگاهی مردم ادامه می دهند.

توافقنامه هایی که نوعی دیگر از طرح معامله قرن آمریکا هستند و هدف از آنها نهادینه کردن هژمونی نظامی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی بر منطقه، غارت ثروت های آن و به حاشیه رانده مساله فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: هدف از این توافقنامه ها این است که رژیم صهیونیستی با اجرای عملیات گسترده یهودی سازی و شهرک سازی، تشدید جنایت ها و نقض ها در حق اسیران فلسطینی و مردم قدس و مسجدالاقصی، ملت فلسطین را از محیط عربی اسلامی جدا کرده و زمینه را برای منزوی کردن این ملت و یورش بردن به آن فراهم کند تا طرح الحاق را اجرایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حماس برای مقابله با پروژه های نابودی مساله فلسطین

درخواست حماس برای مقابله با پروژه های نابودی مساله فلسطین