مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-19پزشكي

پویش «من واکسن میزنم» در استان مرکزی راه اندازی شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم استان مرکزی درخواست کرد با انتشار کارت واکسیناسیون خود در فضای مجازی، دوستان و آشنایان خود را دعوت کنند تا به پویش «من واکسن میزنم» بپیوندند.

- ، یاسر قربانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز بیش از 612 هزار واکسن در استان مرکز تزریق شده است که از این تعداد 403 هزار و 913 نفر معادل 56 درصد دوز اول را دریافت کرده اند.

وی افزود: 200 هزار و 951 نفر نیز دوز دوم را دریافت کرده اند.

سخنگو دانشکده علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون استان به صورت مستمر فعال هستند و روز جمعه با وجود تعطیلی، در مصلی های استان 7 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

قربانی بیان کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته آمار مبتلایان کاهش یافته و روند واکسیناسیون در استان مطلوب بوده است و واکسن مورد نیاز استان بدون محدودیت تأمین می شود.

وی گفت: هر روز ادعاهای جدیدی از طرف برخی سودجویان با نیت های مختلف در خصوص عوارض واکسن ها مطرح می شود که هیچکدام از آنها پایه و اساس علمی ندارند و کذب و دروغ هستند و بر اساس نظر متخصصان مربوطه و افراد با تجربه واکسن و رسیدن هر چه سریع تر به ایمنی جمعی، از تمامی مردم می خواهیم که با شرکت در پویش من واکسن میزنم و دعوت اعضا خانواده، دوستان، اقوام و… گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «من واکسن میزنم» در استان مرکزی راه اندازی شد

پویش «من واکسن میزنم» در استان مرکزی راه اندازی شد