مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19سياسي

قانون شفافیت برای تمام ارکان های نظام اجرایی شود


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون شفافیت را نه فقط در مجلس بلکه برای تمام ارکان های نظام به تصویب رساند و اجرایی کرد تا تمام امور مربوط به نهادهای مختلف شفاف شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون شفافیت را نه فقط در مجلس بلکه برای تمام ارکان های نظام به تصویب رساند و اجرایی کرد تا تمام امور مربوط به نهادهای مختلف شفاف شود.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره لزوم شفافیت و شفاف سازی در امور مختلف کشور، اظهار کرد: مجلس کلیات طرح شفافیت را تصویب کرده و در کمیسیون در دستور کار قرار گرفته است تا مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد.

در کل باید همه امور و گردش مالی نهادها و دستگاه های مختلف کشور و سازمان هایی که با امور مردم سرو کار دارند شفاف باشد تا شک و شبهه ای برای مردم باقی نماند.

وی افزود: این حق مردم است که به طور شفاف در جریان امور مربوط به خود و دستگاه های خدمت رسان باشند و در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز پنهانی از ملت وجود ندارد و همه مسئولان باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: شفافیت باید شامل همه دستگاه ها باشد نه اینکه با این موضوع گزینشی عمل شود و برای مثال یک دستگاه مالیات پرداخت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شفافیت برای تمام ارکان های نظام اجرایی شود

قانون شفافیت برای تمام ارکان های نظام اجرایی شود