مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19پزشكي

27 نفر از کادر درمان کیش به کرونا مبتلا شدند


27 نفر از کادر درمان این جزیره در جریان مبارزه با پیک پنجم کرونا به این ویروس مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مصطفی نادعلی نژاد روز یکشنبه با اشاره به اینکه این جزیره از 12 تیر تا 6 شهریور سال جاری با قرار گیری در وضعیت قرمز وارد پیک پنجم کرونا شد در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در این پیک 27 نفر حین مبارزه با این ویروس درگیر بیماری شدند اما اکنون تمام این افراد بهبود یافته اند و در حال ارایه خدمت به مردم هستند.

وی اضافه کرد: برخی از پرستاران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و شرایط سختی را سپری کرده اند ولی توانستند همپای سایر همکاران خود از این بحران به سلامت عبور کنند.

نادعلی نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون 300 پرسنل در بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کیش مشغول ارایه خدمات به مردم هستند افزود: خستگی و فشار روانی پرسنل ناشی از طولانی شدن دوره شیوع ویروس کرونا عمده مشکلات کادر درمان در شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه در با وجود اینکه رنجیره انتقال ویروس در جزیره نسبت به اواسط پیک پنجم به شدت کاهش یافته است یادآور شد: ویروس همچنان در حال گردش بوده و توصیه می شود کیشوندان و مسافران کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 نفر از کادر درمان کیش به کرونا مبتلا شدند

27 نفر از کادر درمان کیش به کرونا مبتلا شدند