مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19پزشكي

تزریق بیش از 78 هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان کهگیلویه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از تزریق بیش از 78 هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از تزریق بیش از 78 هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای طرح واکسیناسیون کووید 19 تا کنون 53 هزار و 549 نفر در شهرستان کهگیلویه نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده و 24 هزار و 702 نفر از این تعداد نیز با تزریق دُز دوم در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

طیب زادگان گفت: در مجموع تا کنون 78هزار و 351 مورد تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان صورت گرفت که این مهم مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و ساعی مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با تاکید بر فراخوان کلیه افراد بالای 18سال جهت تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: هم اکنون علاوه بر کلیه مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاههای سلامت، خانه های بهداشت و مرکز تجمیعی 17 شهریور دهدشت تعدادی پایگاه سیار نیز در سطح شهر دهدشت به خصوص میدان مرکزی این شهر جهت تسهیل در دسترسی مردم به واکسیناسیون در نظر گرفته شد که در همین راستا انتظار می رود کلیه گروه های سنی بالای 18 سال هرچه سریعتر جهت واکسینه کردن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 78 هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان کهگیلویه

تزریق بیش از 78 هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان کهگیلویه