مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-19اجتماعي

برای دریافت المثنی کارت پایان خدمت چه مدارکی لازم است؟


برای دریافت مدارک مورد نظر کارت المثنی معافیت یا پایان خدمت ابتدا باید فرم های درخواست المثنی را از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تحویل گرفته و نسبت به تکمیل آن اقدام کرد.

- برای دریافت مدارک مورد نظر کارت المثنی معافیت یا پایان خدمت ابتدا باید فرم های درخواست المثنی را از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تحویل گرفته و نسبت به تکمیل آن اقدام کرد.

افرادی که کارت معافیت یا پایان خدمت خود را گم کرده اند یا به هر دلیلی کارتشان از بین رفته است برای دریافت المثنی کارت باید این اقدامات را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، برخی از مدارک شخصی وجود دارند که فرد برای دریافت آن مشقت بسیاری کشیده و حالا به دلایل متعددی این مدارک در دسترس نیست یا مفقود شده است.

یکی از این مدارک کارت معافیت یا پایان خدمت کارکنان نیروهای مسلح است که افراد به دلایل متعدد از جمله بازنشستگی، بازخرید خدمت، مستعفی، اخراجی یا پایان خدمت از انجام آن رها شدند.

افرادی که کارت های مربوط به این موضوع را گم کرده اند برای دریافت المثنی این نوع از کارت ها باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + 10 مراجعه کرد و اگر کارکنان نیروهای مسلح که تا کنون شاغل و در حال خدمت هستند باید به یگان خدمتی خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت المثنی کارت پایان خدمت چه مدارکی لازم است؟

برای دریافت المثنی کارت پایان خدمت چه مدارکی لازم است؟