مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-19پزشكي

کاهش تدریجی ابتلا و فوت ناشی از کرونا در کشور / نگرانی از سویه لامبدا


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش تدریجی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد کاهش تدریجی ابتلا و فوت ناشی از کرونا در کشور / نگرانی از سویه "لامبدا" رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش تدریجی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی گویا، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر، شاهد کاهش تدریجی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

هرچند که این توزیع در همه استان ها یکسان نیست، اما اکثر استان ها به مرحله ای از آرامش دست پیدا می کنند.

وی افزود: هم اکنون استان های غربی کشور با بیشترین چالش بیماری مواجهند که لازم است با دقت و مراقبت بیشتری روند بیماری کنترل شود.

وزارت بهداشت موضوع واکسیناسیون را با جدیت دنبال می کند رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر با بیان اینکه وزارت بهداشت موضوع واکسیناسیون را با جدیت دنبال می کند، تاکید کرد: واکسیناسیون تنها راه کنترل بیماری نیست، بلکه در کنار واکسیناسیون، مردم، صاحبان مشاغل و گروه هایی که با این بیماری به نوعی سروکار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تدریجی ابتلا و فوت ناشی از کرونا در کشور / نگرانی از سویه لامبدا

کاهش تدریجی ابتلا و فوت ناشی از کرونا در کشور / نگرانی از سویه لامبدا