مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-19ورزشي

جواد فلفلی: بازگرداندن انگیزه به بازیکنان فوتبال پنج نفره زمان بَر است


سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اشاره به غیبت تیمش در پارالمپیک توکیو و در پیش بودن بازی های پاراآسیایی گفت: بازگرداندن انگیزه قبل به بازیکنان زمان بر است اما باید برای قهرمانی آماده شویم.

- خبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال پنج نفره از جمله تیم های غایب در کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک توکیو بود که با وجود کسب سهمیه از ترکیب این کاروان کنار گذاشته شد.

ملی پوشان فوتبال پنج نفره ایران مهرماه سه سال پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (تایلند) و صعود به فینال آن رقابت ها برای پارالمپیک توکیو صاحب سهمیه شدند با این حال از اعزام به توکیو بازماندند.

بر همین اساس آنها طی یک سال گذشته به غیر از دو دیدار دوستانه ای که دو ماه پیش در جزیره کیش با روسیه داشتند، هیچ اردو و تورنمنت رسمی دیگری را تجربه نکردند و تا یک سال آینده و برگزاری بازی های پاراآسیایی در چین هم رویداد دیگری نخواهند داشت.

با این شرایط شاگردان جواد فلفلی در تیم ملی فوتبال پنج نفره باید برای این دوره بازی های پاراآسیایی آماده شوند.

این مربی تاکید دارد با توجه به مسائلی که پیرامون پارالمپیک و حذف از این بازی ها برای بازیکنان تیمش شکل گرفت، آنها از شرایط روحی و آرمانی همیشگی فاصله گرفته اند به خصوص که در کل از رویدادهای دیگر هم دور بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد فلفلی: بازگرداندن انگیزه به بازیکنان فوتبال پنج نفره زمان بَر است

جواد فلفلی: بازگرداندن انگیزه به بازیکنان فوتبال پنج نفره زمان بَر است