مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-18فناوري

توسعه ارتباطات و دسترسی حداکثری مردم به شبکه های تلفن همراه در لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از توسعه ارتباطات در مناطق محروم و افزایش سطح شاخص های کیفی در مناطق محروم این استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از توسعه ارتباطات در مناطق محروم و افزایش سطح شاخص های کیفی در مناطق محروم این استان خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که 27 شهریورماه برگزار شد، با ارائه گزارشی از برنامه ها و پروژه های ارتباطی لرستان، اظهار کرد: با هدف افزایش سطح شاخص های کیفی و همچنین توسعه ارتباطات در مناطق محروم از محل اعتبارات طرح USO سه برنامه کلی در دستور کار قرار گرفته است که شامل توسعه شبکه تلفن همراه، توسعه شبکه فیبر نوری و توسعه شبکه اینترنت پرسرعت روستایی است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب پوشش تلفن همراه در سطح استان تصریح کرد: در پروژه توسعه شبکه تلفن مناطق محروم، احداث 75 سایت جدید ارتباطی در دستور کار قرارگرفته است که از این تعداد 20 سایت به بهره برداری رسیده و 55 سایت دیگر نیز در دست اقدام است و در این زمینه از 3600 روستای این استان، 2000 روستای با جمعیت بالای 20 خانوار در استان وجود دارد که با توجه به پوشش بیش از 90 درصدی مناطق این استان از شبکه های ارتباطی، انتظار می رود با به اتمام رسیدن پروژه های فیبر نوری و همچنین تکمیل، توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات و دسترسی حداکثری مردم به شبکه های تلفن همراه در لرستان

توسعه ارتباطات و دسترسی حداکثری مردم به شبکه های تلفن همراه در لرستان