مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-18دانش

خوابگاه ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند


معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در ترم جدید خوابگاه ها را بازگشایی نکرده ایم و فقط دانشجویانی که از قبل ساکن خوابگاه بوده اند، - معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در ترم جدید خوابگاه ها را بازگشایی نکرده ایم و فقط دانشجویانی که از قبل ساکن خوابگاه بوده اند، اسکان دارند.

دکتر مسعود رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازگشایی خوابگاه ها مطابق با ابلاغیه وزارت علوم و ستاد ملی کرونا عمل میکنیم و با توجه به اینکه طی روزهای آتی بسیاری از دانشجویان دوز دوم واکسن خود را تزریق خواهند کرد و بسیاری از آنها نیز واکسن نزده اند، لذا در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم که در ترم جدید بازگشایی خوابگاه ها را در برنامه نداشته باشیم و آموزش نیز به صورت مجازی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: میزان هزینه دریافتی از دانشجویان بابت استفاده از خوابگاه ها مطابق با ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان است.

دکتر رضایی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی گفت: واکسیناسیون برای تمامی دانشجویان خوابگاه های تهران و البرز انجام شد و اگر واکسیناسیون دانشجویی به طور کامل انجام نشده باشد، این فرایند تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند

خوابگاه ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند