مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:502021-09-18اجتماعي

راه اندازی مراکز نیکوکاری در 10 هزار مدرسه/ زنگ عاطفه ها 7 مهر به صدا در می آید


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: بر اساس تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش، 10 هزار مرکز نیکوکاری در مدارس سراسر کشور راه اندازی می شود.

- ، با اشاره به برگزاری شور عاطفه ها با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، گفت: پویش ملی شور عاطفه ها از 20 شهریور آغاز شده و تا 11 مهر 1400 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این پویش با محوریت کمیته امداد، آموزش پرورش، صدا و سیما، بسیج و مراکز نیکوکاری اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 8 هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور یار و یاور کمیته امداد در کمک رسانی به محرومان هستند که در شور عاطفه ها نیز حضور فعالی دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد همچنین به فعالیت مراکز نیکوکاری مداد رنگی در برگزاری شور عاطفه ها اشاره کرد و گفت: این مراکز به منظور ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده و در اجرای پویش شور عاطفه ها نیز نقش ویژه ای برعهده گرفته اند.

عسگریان از تفاهم نامه کمیته امداد با وزارت آموزش و پرورش برای راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این تفاهم نامه 10 هزار مدرسه به این طرح خواهند پیوست.

وی تاکید کرد: همچنین روز چهارشنبه هفتم مهر زنگ عاطفه ها به صورت نمادین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس نواخته خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز نیکوکاری در 10 هزار مدرسه/ زنگ عاطفه ها 7 مهر به صدا در می آید

راه اندازی مراکز نیکوکاری در 10 هزار مدرسه/ زنگ عاطفه ها 7 مهر به صدا در می آید