مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-18سياسي

یادواره لشکر فرشتگان در یزد برگزار می شود


معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برگزاری هشتمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان با عنوان لشکر فرشتگان خبر داد.

- اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از بانوان مجاهد، ایثارگر و مادران و همسران شهید برای هشتمین سال متوالی با شعار ما ز نسل مادریم، فرشته و مجاهدیم از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: یادواره لشکر فرشتگان یکشنبه 28 شهریورماه از ساعت 17 تا 19 در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار دانشجو (ویژه خواهران) برگزار خواهد شد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد با بیان اینکه این برنامه با رویکرد دانش آموز محور برگزار می شود، گفت: حدود 100 دانش آموز از سه ماه قبل تاکنون در جریان برگزاری یادواره تلاش کردند که از جمله آثار و برکات آن تولید محتوای رسانه ای با هدف معرفی بانوان شهید و مجاهد و انتشار در فضای مجازی بوده است.

گل وردزاده با اشاره به برنامه های این مراسم عنوان کرد: سخنرانی دو تن از زنان مجاهد، اجرای تئاتر دانش آموزی و تجلیل از بانوان مجاهد و ایثارگر از برنامه های شاخص این مراسم است.

وی افزود: در راستای هشتمین یادواره لشکر فرشتگان، امسال 20 سرگذشت پژوهی از بانوان مجاهد در سطح استان در قالب گروه های دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره لشکر فرشتگان در یزد برگزار می شود

یادواره لشکر فرشتگان در یزد برگزار می شود