مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-18سياسي

11 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین شناسایی شدند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم اکنون در استان قزوین 11 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان ولایت بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قزوین که عصر شنبه در سالن جلسات مدیریت بحران قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه در پیک پنجم تعداد بستری ها در بیمارستان های قزوین از مرز 9 هزار نفر گذشت، اظهار کرد: در پیک گذشته بالاترین تعداد بستری ها در یک روز 730 نفر بود و در این دوره روزانه 950 نفر بستری در استان را تجربه کردیم و امروز استان آمادگی پذیرش تا 1000 تخت را دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با تشکر از همکاری سپاه و ارتش در مدیریت این دوره افزود: تعداد قابل توجهی از بستری های موقت در درمانگاه پاکروان انجام شد و تعداد 230 بیمار هم در بیمارستان ارتش بستری بودند که ما از همه زحمت ها تشکر می کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: در این دوران 50 درصد به فضای ای سی یو استان افزوده ایم، 23 تخت دیالیز به بیمارستان ولایت افزوده شد و تا یک ماه آینده تاکستان 9 تخت دیالیز خواهد داشت.

وی مطرح کرد: بعد از یک سال و نیم از همه گیری کرونا بالاخره همه دستگاه ها در کنار هم ایستادند و در این پیک با یک همکاری همه جانبه با بیماری روبه رو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین شناسایی شدند

11 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در قزوین شناسایی شدند