مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-18سياسي

بازدید سرزده آیت الله فلاحتی از طرح های حوزه سلامت گیلان + عکس


نماینده ولی فقیه در استان گیلان به صورت سرزده از پنج طرح عمرانی حوزه سلامت در شهر رشت بازدید کرد و در جریان کم و کیف و مراحل بهره برداری آن ها قرار گرفت.

- فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان عصر امروز در معیت دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از طرح های توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان رشت بازدید کرد.

  امام جمعه رشت ابتدا در بیمارستان دائمی 60 تخت خوابی سرلشکر شهید موسی نامجو حضور یافت و از همیاری ارتش در احداث آن تقدیر کرد.

  فلاحتی همچنین در بخش جدیدالاحداث ICU اعصاب، محل احداث بیمارستان جایگزین 350 تختخوابی پورسینا، محل احداث بخش آنژیوگرافی ریفرال و بازسازی اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی پورسینا نیز حاضر و در جریان کم و کیف احداث آن ها قرار گرفت.

  وی همچنین از بخش جدیدالاحداث اورژانس، بستری ها، سونوگرافی، رادیولوژی و CCU مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب دکتر حشمت رشت نیز بازدید کرد.

  نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه، از طرح های عمرانی و توسعه ای حوزه سلامت گیلان از طرح توسعه مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت و از بخش های اتاق عمل، بخش نوجوان بخش بستری جراحی، بخش NICU، درمانگاه، پاویون پزشکان و بخش های آموزشی آن نیز بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده آیت الله فلاحتی از طرح های حوزه سلامت گیلان + عکس

بازدید سرزده آیت الله فلاحتی از طرح های حوزه سلامت گیلان + عکس