مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-18ورزشي

فدراسیون فوتبال: پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد


تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا 2022 هند چهارشنبه (24 شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

- تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا 2022 هند چهارشنبه (24 شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار در نشست هیات رییسه مصوب شد تا پاداش تیم زنان همسان با تیم های مردان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرپرست کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال اظهار داشت: دو پیروزی کسب شده را به کادر فنی و مجموعه همکارم در فدراسیون فوتبال و خانواده فوتسال تبریک می گویم.

بدون شک با حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها، مسابقات دوستانه و شرایط مناسب برای اعزام تیم ملی با پرواز اختصاصی جهت حضور در میدان بزرگ جام جهانی، شاهد نتایج مطلوب تری خواهیم بود.

اگر حمایت ها و ارتباطات شخصی رییس فدراسیون در خصوص پرواز اختصاصی، امکانات و پشتیبانی از تیم های ملی وجود نداشت، شاید اکنون تیم های ما با آرامش و بدون دغدغه به مصاف رقبای خود نمی رفتند.

وی در ادامه در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زنان به ازبکستان و اختصاص پاداش همسان این تیم با تیم های ملی دیگر در صورت پیروزی گفت: شما دیدید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال: پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد

فدراسیون فوتبال: پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد