مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-18سياسي

دفاع مقدس هویت ملی است/4700 برنامه در خوزستان برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تأکید بر اینکه دفاع مقدس هویت ملی است از برگزاری چهار هزار و 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز همه جزییات جنگ مثل تعمیرکاران و حتی رخت شور خانه اهواز (در بهشت هویزه فعلی) نام برده است و نباید از ثبت این نکات در تاریخ دفاع مقدس غافل شد زیرا بزرگ ترین عملیات ها در خوزستان انجام شد و بزرگ مردان بسیاری در اینجا به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه برای باغ موزه خوزستان باید کار بزرگی انجام شود، ادامه داد: امسال با شعار ما مقتدریم برنامه های هفته دفاع مقدس را شروع می کنیم که در این راستا 29 ستاد را در 29 شهرستان با مسئولیت فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه فعال کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به فعال شدن ستاد دفاع مقدس در همه دستگاه های اجرایی استانی تصریح کرد: استاندار خوزستان نیز در جلسات استانی پیگیر این موضوع است و تمامی برنامه ها را به فرمانداران ابلاغ کرد.

سردار حاجتی با اعلام این خبر که امسال چهار هزار و 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان برگزار می شود، افزود: دو هزار و 700 عنوان از این برنامه ها بر بستر فضای مجازی طراحی و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس هویت ملی است/4700 برنامه در خوزستان برگزار می شود

دفاع مقدس هویت ملی است/4700 برنامه در خوزستان برگزار می شود