مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-18پزشكي

بازنگری در پروتکل های بهداشتی مشاغل/کمتر از 50 درصد ماسک می زنند


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: با توجه به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون، تلاش ما این است که پس از واکسیناسیون مشاغل و گروه های حساس، - پروتکل های بهداشتی بازنگری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطرح شد، پروتکل ها و محدودیت ها هوشمند می شوند البته تا هوشمند شدن آنها، مقداری زمان داریم چون باید پوشش واکسیناسیون، بیشتر باشد.

اگر پوشش واکسیناسیون به بیش از 70 درصد برسد، پروتکل ها را به خدمت دهندگان و خدمت گیرندگانی گره می زنیم که دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند و ایمنی نسبی دارند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یادآور شد: اطلاعات افرادی که دو نوبت واکسن خود را تزریق کرده و در سامانه وزارت بهداشت موجود است باید به سامانه اصناف و مرکز سلامت محیط و کار که دستگاه نظارتی وزارت بهداشت است، متصل شوند به گونه ای که این اطلاعات بر روی تلفن های همراه همه افراد، اطلاعات قابل دریافت و مشاهده باشد.

به عنوان نمونه فردی که واکسن خود را تزریق نکرده نمی تواند به راحتی وارد یک سینما شود و فیلم تماشا کند بنابراین حتماً باید این فرد دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده باشد و در هنگام خرید بلیط، این موضوع توسط سامانه ها، استعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در پروتکل های بهداشتی مشاغل/کمتر از 50 درصد ماسک می زنند

بازنگری در پروتکل های بهداشتی مشاغل/کمتر از 50 درصد ماسک می زنند