مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-18سياسي

استاندار لرستان: افراد 18 سال به بالا برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند


بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، از امروز محدودیت سنی تزریق واکسن از 30 سال به 18 سال تغییر خواهد یافت و همه افراد بالاتر از 18 سال می توانند به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

- بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، از امروز محدودیت سنی تزریق واکسن از 30 سال به 18 سال تغییر خواهد یافت و همه افراد بالاتر از 18 سال می توانند به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

استاندار لرستان از تغییر محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در استان از 30 سال به 18 سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین وضعیت بیماری ادامه پیدا کرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در اکثر نقاط کشور و به ویژه در لرستان وضعیت بیماری روند کاهشی و مطلوب را طی می کند و شاهد کاهش در تعداد بستری ها و مرگ بر اثر بیماری هستیم.

وی تصریح کرد: این کاهش به هیچ وجه به منزله نادیده گرفتن دستورالعمل های بهداشتی نیست و رعایت پروتکل ها کما فی السابق برقرار است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در کنار روند کاهشی مبتلایان به بیماری، شاهد افزایش واکسیناسیون در استان نیز هستیم که امیدواریم این موضوع منجر به عادی انگاری شرایط و در نتیجه کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه نشود زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: افراد 18 سال به بالا برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

استاندار لرستان: افراد 18 سال به بالا برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند