مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-18سياسي

بررسی تهدیدهای دوران کرونا و پساکرونا توسط حوزه و دانشگاه


استاندار قم جنبه های ناظر بر مسائل عاطفی و روحی ناشی از شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت شناسایی تهدیدات در شرایط کرونایی و پساکرونایی توسط صاحبنظران حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در اولین جلسه بررسی عوارض اجتماعی ناشی از کرونا و راهکار های تقلیل آن ها در سالن کرامت استانداری قم با اشاره به آمار ارائه شده توسط هیئت اندیشه ورز اجتماعی استان قم درباره تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر زندگی اجتماعی افراد بیان کرد: عمق و دامنه تأثیرات این پدیده بسیار وسیع است اما با توجه به درگیری 20 ماهه کشور با این ویروس، ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون سیاست مقابله ای با این پدیده را دنبال کرده است.

  وی با بیان این که به دلیل توجه ویژه بر تأثیر کرونا بر فعالیت های اقتصادی و سلامت مردم، ابعاد روان شناختی، اجتماعی و فرهنگی آن مغفول مانده است تصریح کرد: ورود استان قم به موضوع عوارض اجتماعی ناشی از کرونا با توجه به حضور علما و صاحبنظران دانشگاهی قابل تقدیر است.

استاندار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده درباره تأثیرات کرونا بر ابعاد زندگی اجتماعی اظهار کرد: رویکرد این گزارشات اکثرا تهدیدمحور است، درصورتی که باید به فرصت های ناشی از وجود این ویروس نیز اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تهدیدهای دوران کرونا و پساکرونا توسط حوزه و دانشگاه

بررسی تهدیدهای دوران کرونا و پساکرونا توسط حوزه و دانشگاه