مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-18سياسي

جایگاه ناوگان ملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باید تقویت شود


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به برخی مشکلات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: این شرکت علیرغم داشتن ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری گسترده در سال های اخیر دچار مشکلات عدیده شده که لازم است برای رفع آنها تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از شرکت و آشیان و کارگاه های آموزشی و سیمولاتور پرواز هواپیمایی هما، ضمن بررسی مشکلات ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان ملی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی در حوزه هوایی داشته  و این از افتخارات ارزشمند کشور است.

وی با اشاره به برخی مشکلات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: این شرکت علیرغم داشتن ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری گسترده در سال های اخیر دچار مشکلات عدیده شده که لازم است این مشکلات به درستی و با دقت بررسی و برای رفع آنها تلاش شود.

حسینی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات بودجه ای و فنی ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این مسئله مورد توجه مسئولان دولتی قرار خواهد داشت و ان شالله بتوانیم برای فعال شدن بخش هایی که فعالیت ندارند تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ناوگان ملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باید تقویت شود

جایگاه ناوگان ملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باید تقویت شود