مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-18فرهنگي

اجرای پنجاه برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و شهادت در سطح جامعه است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و شهادت در سطح جامعه است.

احمد حسین فتایی امروز 27 شهریورماه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این هفته 15 برنامه فرهنگی و هنری در مرکز استان و 35 برنامه نیز در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز ماست و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تحقق این امر مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در مرکز استان، خاطرنشان کرد: برگزاری دومین هفته برنامه راه سلیمانی با موضوع مشق شیدایی گرامیداشت شهدای هنرمند استان، طراحی و توزیع پوستر ویژه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شاغل در مجموعه اداره کل، برپایی نمایشگاه عکس مجازی، مشارکت در برگزاری جشنواره فانوس مربوط به اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، رونمایی از کتب ویژه دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پنجاه برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس

اجرای پنجاه برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس