مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-18اجتماعي

روند تدوین برنامه درسی غیرحضوری به اتمام رسید


در مسیر بسته تحولی برنامه ویژه مدرسه، بنا بر این شد که باید هفته ای دو ساعت را در جدول دروس بگنجانیم زیرا تا زمانی که این روند را دنبال نکنیم، - هیچ کدام از کارها به نتیجه نخواهد رسید.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: پایان روند تدوین برنامه درسی غیرحضوری اعلام شد و روند اشاعه و آموزش معلمان در این مسیر، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی افزود: ما دو بسته تحولی شامل برنامه ویژه مدرسه به نام بوم و بسته تحول شبکه ملی رشد را باید دنبال می کردیم.

در مسیر بسته تحولی برنامه ویژه مدرسه، بنا بر این شد که باید هفته ای دو ساعت را در جدول دروس بگنجانیم زیرا تا زمانی که این روند را دنبال نکنیم، هیچ کدام از کارها به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: راجع به برنامه ویژه مدرسه، پیشنهاد من این بود که در این برنامه، باید نظیر سایر برنامه های درسی که در مدارس تدریس می شود، برخورد کنیم.

به این معنا که برنامه درسی و محتوا با ماست و بعد اجرایی، بر عهده معاونت های آموزشی قرار دارد لذا لزومی ندارد ما، وارد عرصه اجرا شویم و نباید اجازه بدهیم که نقش معاونت ها با یکدیگر تداخل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تدوین برنامه درسی غیرحضوری به اتمام رسید

روند تدوین برنامه درسی غیرحضوری به اتمام رسید