مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-18پزشكي

رفسنجان به اورژانس هوایی مجهز می شود


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: اورژانس هوایی مصوب شده و به زودی شهر رفسنجان با حمایت مس سرچشمه رفسنجان به آمبولانس هوایی مجهز می شود.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: اورژانس هوایی مصوب شده و به زودی شهر رفسنجان با حمایت مس سرچشمه رفسنجان به آمبولانس هوایی مجهز می شود.

محمد رضا حسینی زینلی عصر امروز 27 شهریورماه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس اظهار کرد: ایران به عنوان چهارمین کشور دارنده سیستم اورژانس پیش بیمارستانی بعد از آمریکا، کانادا و استرالیا در جهان شناخته می شود و مرکز اطلاعات اورژانس کشور کار خود را با 30 تکنسین فوریتهای پزشکی و 20 دستگاه آمبولانس ماژولر شروع کرد.

وی افزود: اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان در سال 1362 با یک دستگاه آمبولانس و 5 نفر در محل فعلی آزمایشگاه دانشکده پزشکی کار خود را شروع کرد که از ابتدای تاسیس اورژانس در رفسنجان، 21پایگاه اورژانس و 22کد فعال در شهرستان راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: در رفسنجان در سال 63 تا 80 مرکز اورژانس وجود داشت که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیماران را از رفسنجان به کرمان اعزام می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان به اورژانس هوایی مجهز می شود

رفسنجان به اورژانس هوایی مجهز می شود