مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-18سياسي

لرستان، استانداری با توانایی های اثبات شده و برنامه های موفق گذشته می خواهد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان استاندار روتین و روزمره مانند وضع فعلی و قبلی نمی خواهد بلکه یک فرد با توانایی های اثبات شده جدید و برنامه های موفق گذشته می خواهد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان استاندار روتین و روزمره مانند وضع فعلی و قبلی نمی خواهد بلکه یک فرد با توانایی های اثبات شده جدید و برنامه های موفق گذشته می خواهد.

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون اساسی قوای جمهوری اسلامی سه قوه مستقل بوده و زیرنظر ولایت فقیه انجام وظیفه می کنند که این یک اصل پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: ما به دولت یک خوشبینی داریم، زاویه ای بین دولت و مجلس وجود ندارد و حق دولت است که مدیران خودش را تعیین کند.

ویسکرمی عنوان کرد: وزیر کشور از رییس مجمع نمایندگان یک نظر مشورتی خواسته بودند جلسه تشکیل و آن نظر مشورتی با رأی اکثریت به وزیر منتقل شد و یک نامه مستقل در رابطه با تأکید و درخواست این که استاندار لرستان نیز طبق شاخص هایی که وجود دارد باید ویژه باشد ارسال شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منتظریم که دولت بهترین گزینه را که در تراز ملی و استاندار ویژه باشد را برای لرستان انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان، استانداری با توانایی های اثبات شده و برنامه های موفق گذشته می خواهد

لرستان، استانداری با توانایی های اثبات شده و برنامه های موفق گذشته می خواهد