مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-18سياسي

استاندارد اجباری پسته باید برداشته شود


رییس اداره استاندارد شهرستان رفسنجان خواستار برداشتن استاندارد اجباری از محصول پسته شد و گفت: در 27 استان در کشور پسته کاری انجام می شود که لازم است نمایندگان این 27 استان در شورای عالی استاندارد بحث استاندارد اجباری پسته را حذف کنند تا مشکل صادرات پسته حل شود.

- ناهید سربازپور عصر امروز 27 شهریورماه در ستاد پسته شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در طول سال های گذشته حمایت هایی که از صادرکنندگان پسته طی بخش نامه ها و یا آیین نامه هایی ابلاغ می شود عملاً این حمایت ها صورت نمی گیرد زیرا در دستگاه های دولتی اجرای این بخش نامه ها قفل است و حمایتی صورت نمی گیرد.

رفسنجان تنها یک مرکز نگهداری کودکان دختر دارد رییس بهزیستی شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه گفت: بیش از 400 زن سرپرست خانوار و بیش از 100 کودک بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی رفسنجان هستند که در مجموع 5 هزار مددجو را تحت پوشش داریم.

عباس بلندی افزود: متأسفانه در رفسنجان تنها یک مرکز نگهداری کودکان دختر وجود دارد که ناکافی است و این در حالی است که در استان کرمان 62 مرکز از این نوع وجود دارد و هزار و 20 کودک را تحت حمایت و نگهداری می کند.

وی بیان کرد: در رفسنجان خانواده های 2 و 3 معلولی زندگی می کنند که اجاره نشین هستند و در بحث زمین مسکن جهت ساخت توان اقتصادی ندارند همچنین مددجویانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد اجباری پسته باید برداشته شود

استاندارد اجباری پسته باید برداشته شود