مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-18سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان باید از همه جوانب جنگ تحمیلی اطلاع داشته باشند و چرایی حمله دشمن به خاک کشور را بدانند.

وی به تحریف های ایجادشده در روایت دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: شناخت کامل از دفاع مقدس توسط جوانان می تواند مانع از تحریف ها در جامعه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به راه اندازی سامانه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از هزار و 100 برنامه در 21 قالب توسط دستگاه های دولتی در سامانه ثبت شده است.

ذوالفقاری تجلیل از خانواده های شهدا، رونمایی از کتاب، اجرای تئاتر و شب شعر را ازجمله برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس از 20 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل می شود.

رونمایی از 27 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس وی عنوان کرد: رژه خودرویی، رونمایی از 27 عنوان کتاب، خاطره گویی همسران سرداران شهید، برگزاری اختتامیه جشنواره استانی فانوس هم زمان با هفته دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

پیشکسوتان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند