مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-18پزشكي

بارانداز چذابه ؛ پاشنه آشیل پیک بعدی کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشکلات و خطر انتقال آلودگی از طریق مرزهای زمینی، گفت: بارانداز مرز چذابه در صورت سامان دهی نشدن می تواند پاشنه آشیل ورود آلودگی و نقطه ای خطرناک باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشکلات و خطر انتقال آلودگی از طریق مرزهای زمینی، گفت: بارانداز مرز چذابه در صورت سامان دهی نشدن می تواند پاشنه آشیل ورود آلودگی و نقطه ای خطرناک باشد.

دکتر سید محمد علوی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (27 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: موج اخیر از مرز جنوب شرقی کشور آغاز شد و موج سنگینی با تلفات و خسارات زیادی رخ داد و به تدریج کل کشور را گرفت.

در حال حاضر این موج با همان سرعت، از شمال غربی در حال خروج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر دقت شود می بینیم که در استان سیستان و بلوچستان اتفاق خاصی نیفتاده و میزان پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز افزایش نیافته است اما موج بیماری در حال خارج شدن است بنابراین طبیعت اپیدمی های پیش رونده این است که گروهی از مردم مبتلا می شوند به تدریج ایمنی افزایش می یابد و پس از آن به تدریج پیک بیماری خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارانداز چذابه ؛ پاشنه آشیل پیک بعدی کرونا

بارانداز چذابه ؛ پاشنه آشیل پیک بعدی کرونا