مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-18سياسي

ضرورت حمایت همه جانبه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت همه جانبه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت همه جانبه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی تاکید کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی امروز 27 شهریورماه در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی بیان کرد: مبنای جهاد دانشگاهی براساس فعالیت های دانش بنیان است و این نهاد انقلابی در زمینه های مختلف در کشور فعالیت دارد و در لرستان نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

وی اولویت لرستان را اشتغال، رفع بیکاری و رونق اقتصادی عنوان کرد و با اشاره به اینکه براساس منویات مقام معظم رهبری باید ظرفیت سازی و امکان سنجی براساس اسناد بالادستی در هر استان و شهرستان صورت گیرد که چه پروژه ای را پیگیری و به شکل علمی و کارشناسی روی آن کار کرد، افزود: یکی از استراتژی های بخش کشاورزی در لرستان گیاهان دارویی است که کشت آن ارزش افزوده بالایی دارد و می تواند با جایگزین کردن آن به جای کشت های دیگر کشاورزی اقتصادی را در استان ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت همه جانبه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

ضرورت حمایت همه جانبه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان