مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-18اقتصادي

قصور در اجرای سریع طرح اقدام ملی مسکن پذیرفتنی نیست


هرگونه قصور و کوتاهی در اجرای سریع طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان پذیرفتنی نیست و با مقصرین برخورد قانونی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: هرگونه قصور و کوتاهی در اجرای سریع طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان پذیرفتنی نیست و با مقصرین برخورد قانونی خواهد شد.

علی میرزایی شنبه 27 شهریورماه در نشست بررسی پروژه طرح اقدام ملی مسکن ساوه که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و پیمانکاران برگزار شد، با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح در شهرستان ساوه اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن ملی در کشور یک اقدام خوب برای کنترل قیمت مسکن و همچنین خانه دار شدن اقشار کم درآمد بود که در ساوه نیز این طرح با حدود دو هزار واحد از سال گذشته کلید خورد.

وی از طرح اقدام ملی به عنوان یک طرح ماندگار و ارزشمند یاد کرد و افزود: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در شهرستان ساوه به دلیل مزیت مهاجر پذیر بودن و استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور، لذا تامین مسکن یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهرستان است و طرح اقدام ملی مسکن توانسته است بخشی از این مشکل را برطرف کند.

فرماندار ساوه با قدردانی از همکاری دستگاه های مختلف برای تسریع در روند ساخت وساز این واحدها گفت: تامین سیمان و بتن از مهمترین موانع پیش رو در ماه های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور در اجرای سریع طرح اقدام ملی مسکن پذیرفتنی نیست

قصور در اجرای سریع طرح اقدام ملی مسکن پذیرفتنی نیست