مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-18سياسي

نیازمند یک «مرد میدان» برای جایگاه استانداری قم هستیم


نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به وظایف نماینده دولت در استان گفت: کسی که نمایندگی دولت را در قم قبول می کند باید دغدغه خاص و ویژه نسبت قم داشته باشد و نظارت و کنترل کامل بر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی را ویژه تر دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده باشد زیرا امر به معروف و نهی از منکر یک کار عملیاتی است و بخشی از آن با دعوت و نصیحت انجام می شود و بخش دیگر نیازمند فعالیت دستگاه های اجرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به وظایف نماینده دولت در استان گفت: کسی که نمایندگی دولت در قم را قبول می کند باید دغدغه خاص و ویژه نسبت قم داشته باشد و نظارت و کنترل کامل بر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی را ویژه تر دنبال کند.

وی یکی از راهکارهای مهم رفع مشکلات حوزه حجاب و عفاف را پاسخگویی به شبهات این حوزه دانست و عنوان کرد: ما باید با توجه به حجم گسترده تبلیغات علیه حجاب در فضای مجازی پاسخگوی جوانان باشیم تا جوانان ما در دوراهی و دوگانگی قرار نگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در این دیدار، به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اهم فعالیت های نیروی انتظامی از جمله تهیه و تنظیم سند پایش و رصد استان در 5 ماه گذشته پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند یک «مرد میدان» برای جایگاه استانداری قم هستیم

نیازمند یک «مرد میدان» برای جایگاه استانداری قم هستیم