مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-18پزشكي

تشخیص قارچ سیاه فقط در بیمارستان ممکن است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: تشخیص بیماری قارچ سیاه بسیار سخت است و باید در داخل بیمارستان و توسط متخصصان تشخیص داده شود، - ایسنا/قزوین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: تشخیص بیماری قارچ سیاه بسیار سخت است و باید در داخل بیمارستان و توسط متخصصان تشخیص داده شود، ممکن است پزشکان بیرون از بیمارستان نیز این بیماری را تشخیص ندهند همین امر سبب می شود که بیماران زمانی به بیمارستان مراجعه کنند که بیماری پیشرفت کرده است.

علی اکبر کرمی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 27 شهریور ماه در سالن بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر 11 نفر در استان قزوین به دلیل ابتلا به قارچ سیاه در بیمارستان ولایت بستری هستند، از این تعداد 6 نفر مبتلا به کرونا هستند و 5 نفر دیگر نیز سابقه ابتلا به کرونا دارند.

وی افزود: متخصصان و پزشکان مورد نیاز در بیمارستان ولایت گردهم آمده و با تشکیل کمیته ای در تلاش هستند که به این بیماران خدمات ارائه دهند، با توجه به اینکه قارچ سیاه مرگ و میر بالایی دارد تلاش می کنیم مرگ و میر در این حوزه به حداقل برسد و تاکنون فوتی نداشتیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: تشخیص بیماری قارچ سیاه بسیار سخت است و باید در داخل بیمارستان و توسط متخصصان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص قارچ سیاه فقط در بیمارستان ممکن است

تشخیص قارچ سیاه فقط در بیمارستان ممکن است